Evaluación de impacto del programa de formación de científicos y tecnólogos 1997-2006 / Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología.
Record details
- Physical Description: 240 páginas : ilustraciones color, 29 cm.
- Publisher: [México, D.F.] : Centro Redes, 2008.
- Copyright: ©2011.
Content descriptions
| General Note: | Programa de innovación para la competitividad/7296-ME. |
| Bibliography, etc. Note: | Incluye bibliografía. |
| Immediate Source of Acquisition Note: | IPICYT ; Donación. |
| Language Note: | En español. |
Search for related items by subject
| Subject: | Ciencia > Estudio y enseñanza > México. |
Available copies
- 1 of 1 copy available at IPICYT.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Other Formats and Editions
Show Only Available Copies
| Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
|---|---|---|---|---|---|
| Biblioteca Ipicyt | Q149.M4 E8 C6 2011 | LCI01282 | Coleccion General | Available | - |
| LDR | 00620nam a2200205zi 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 43810 | ||
| 003 | CONS | ||
| 005 | 20190307215140.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 000000t20082011mx a fr f000 0#spa d | ||
| 040 | . | ‡bspa ‡erda | |
| 041 | 0 | . | ‡aspa |
| 050 | 0 | 0. | ‡aQ149.M4 ‡bE8 C6 2011 |
| 245 | 0 | 0. | ‡aEvaluación de impacto del programa de formación de científicos y tecnólogos 1997-2006 / ‡cConsejo Nacional de Ciencia y Tecnología. |
| 264 | 1. | ‡a[México, D.F.] : ‡bCentro Redes, ‡c2008. | |
| 264 | 4. | ‡c©2011. | |
| 300 | . | ‡a240 páginas : ‡bilustraciones color, ‡c29 cm. | |
| 336 | . | ‡atexto ‡btxt ‡2rdacontent | |
| 337 | . | ‡asin medio ‡bn ‡2rdamedia | |
| 338 | . | ‡avolumen ‡bnc ‡2rdacarrier | |
| 500 | . | ‡aPrograma de innovación para la competitividad/7296-ME. | |
| 504 | . | ‡aIncluye bibliografía. | |
| 541 | 0 | . | ‡fIPICYT ; ‡cDonación. |
| 546 | . | ‡aEn español. | |
| 650 | 0. | ‡aCiencia ‡xEstudio y enseñanza ‡zMéxico. | |
| 710 | 2 | . | ‡aConsejo Nacional de Ciencia y Tecnología (México). |
| 901 | . | ‡a43810 ‡bAUTOGEN ‡c43810 ‡tbiblio | |